
Een strategische marketingaanpak voor MCB Milieutechniek
Tijdens een gesprek met Gerwin en Maris kwam de behoefte aan marketingondersteuning naar voren. Tot nu toe regelden zij veel zelf, terwijl hun focus vooral moet liggen op de verkoop en de aansturing van het bedrijf. Ze zochten niet alleen naar ontzorging, maar ook naar een klankbord – iemand om mee te sparren over de marketingstrategie en de positionering van MCB Milieutechniek. Als echt familiebedrijf wilden ze authentiek blijven, maar merkten ze dat de website persoonlijkheid miste door verouderde beelden en een gebrek aan gezichten. De eerste stap was dan ook om de website onder de loep te nemen en te kijken waar verbeteringen mogelijk waren.

Beeldbank als marketingstrategie
Om het bedrijf en de mensen erachter beter in beeld te brengen, hebben we een dag op locatie gefotografeerd. We legden het productieproces vast, fotografeerden de eindproducten en zorgden voor beelden die het vakmanschap en de identiteit van MCB Milieutechniek weerspiegelen. Dit proces herhalen we in de komende periode, zodat we een sterke beeldbank opbouwen en de producten up-to-date blijven presenteren. Zo krijgt MCB niet alleen een herkenbaar gezicht, maar wordt ook de professionaliteit en expertise van het bedrijf op de juiste manier uitgedragen.
MCB Milieutechniek geeft richting aan grondstoffen.
Bij MCB Milieutechniek hebben we niet alleen de marketingactiviteiten geoptimaliseerd, maar ook het bedrijf en de mensen erachter zichtbaar gemaakt met een krachtige beeldbank. Loop jij ook tegen verouderde content aan of zoek je ondersteuning bij jouw marketing? Wij denken graag met je mee over een strategie die past bij jouw bedrijf en zorgen voor professionele content die jouw verhaal versterkt.